donderdag 25 oktober 2018

Halloween in de klas van juf Evi

Ik ben een kleine spin...
Ik woon bij heksje Linn.
Ik weef van hier naar daar...
Hé kijk mijn web is klaar.
Wat zie ik daar nu hangen?
Ik heb een vlieg gevangen!









Spinnen vangen








We knutselen en werken voor het halloweenfeest





            Op donderdag was het openklasdag en mochten de       ouders en grootouders een kijkje komen nemen in onze klas.









Een pompoen tekenen 









Een spook, een spook, pas op daar loopt een spook. Wat ben ik bang, wat ben ik bang, wij ook!
Wie is dit kleine spook?



Halloween is mijn favoriete feest! Dan ben ik verkleed in een griezelbeest!






































Pompoen, pompoen... Wat ga ik met je doen? Ik ga een soepje maken, dat zal zo lekker smaken!
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten