donderdag 6 december 2018

Thema: Ik zet mijn schoen en Sinterklaas

IK ZET MIJN SCHOEN
 
Kijk! Allemaal schoenen in de klas.
 


 
Welke schoenen zijn hetzelfde?

 
We willen ze natuurlijk ook passen!
 


 
Stappen, stappen, stap,...




 
Van groot naar klein 




 
We kunnen ook bouwen met schoendozen!
Kijk wat een hoge toren.


 

 
 
SINT EN PIET
 
Wat is van Sint?  Wat is van Piet?
 
Nieuwe boekjes in de boekenhoek!
Zoveel leuke prenten.
 
 
Een stoomboot om mee te spelen!
 
 
 Oei! Piet is zijn kleren vergeten aan te doen!
Wij helpen hem graag:
 
 
 
We proberen onze pakjes in de schoorsteen te gooien. Niet zo gemakkelijk!
 
Spel en plezier!
  
 
 
 In de poppenkamer staat een boot!
Het is de stoomboot van Sinterklaas!
 
 
   
 
We zetten onze schoen klaar!
'Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje, leg wat in mijn laarsje, dank u Sinterklaasje'
 
De Sint is in onze klas geweest! Kijk wat voor leukst hij heeft gebracht: 
 





 
Bezoek!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten